спонсорська
участь

Вже більше 10 років «Львівські ярмарки» організовують у Львові та інших містах України масштабні, ретельно продумані тематичні фестивалі, які збирають сотні тисяч відвідувачів.
Завдяки співпраці з нами ви зможете:
  • підвищити впізнаваність бренду;
  • привернути увагу цільової аудиторії;
  • отримати можливість попасти у поле зору ЗМІ;
  • розширити географію споживання продуктів чи послуг;
  • отримати охоплення одразу у декількох містах України.
І сьогодні ми запрошуємо вас стати партнером та спонсором будь-якого з найближчих фестивалів.

заплановані фестивалі

Львівський фермерський ярмарок
Як розпочинається твоя субота? А як щодо того, щоб прийти на центральну площу міста, де між фонтанами Нептун та Амфітіріта гармонічно розташувалися прилавки першого фермерського ярмарку у Львові? Тут можна придбати смачну, свіжу та якісну продукцію місцевих фермерів, підтримавши цим локального виробника, скуштувати крафтові смаколики, які не знайдеш у жодному магазині, та завершити все горнятком доброї кави.
Beer&Grill Fest
Тематичний гастрономічний фестиваль у мексиканському стилі для усіх, хто полюбляє ароматні страви з грилю у поєднанні з прохолодним пивом. Чудова можливість перенестись на іншу частину земної кулі, не покидаючи межі міста. У захопливій мандрівці на тебе чекають зарості кактусів, змагання по визначенню справжніх мексиканців та, звісно ж, латиноамериканські смаколики і майстер-класи з їхнього приготування. Не забудь прихопити сомбреро. Пригоди починаються!
Pizza&Pasta Fest або весілля по-італійськи
Насолода життям — основна риса італійців. Смачна їжа, сімейні застілля, дружні відносини, спокійне ставлення до проблем, цікавий відпочинок, гарний настрій — ось деякі інгредієнти рецепту щастя італійців. І в цьому італійці дуже схожі з львів’янами, бо найважливіша наша цінність це — сім’я. І коли народжується нова сім’я — то найбільше свято для всього міста. Тож, просила мати, просив батько і ми просимо: «Львів’яни та гості міста, запрошуємо вас на найбільше міське весілля — свято життя, що об’єднає усі львівські сім’ї за сімейним столом, щоб насолодитись справжньою італійською піцою та пастою, голосно співати і танцювати тарантелу під акомпанемент вуличних музик».
Фестиваль солодощiв #NeZlypnetsyaFest
#NeZlypnetsyaFest — тематичний фестиваль, ідея створення якого виникла під враженням від робіт сучасних представників кондитерського мистецтва. Сучасний парк атракціонів облаштований настільки стильно й креативно, що важко втриматися і не запостити сторіс у Інстаграмі чи відео у TikTok.
Різдвяний ярмарок
Різдвяний ярмарок у Львові — це щорічний атмосферний захід у центрі міста, що проходить на старовинній Площі Ринок та мальовничому проспекті Свободи, починаючи з 2011 року. Він гармонійно поєднав у собі кращі зразки європейських різдвяних ярмарків Відня, Лондона, Кракова з автентичністю та традиціями українського народу.

На новорічні свята центр Львову перетворюється на казкове містечко, де кожен бажаючий може спробувати смаколики української національної кухні під знайомі мотиви різдвяних мелодій. Крім того, тут можна знайти цікаві сувеніри та подарунки, які точно порадують рідних та друзів.
Великодній ярмарок
Дев’ять років поспіль алея перед львівською Оперою стає осередком українських традицій, чудовим місцем зустрічі друзів і близьких та особливо атмосферною локацією для святкування в період Великодня. Великодній ярмарок — це місце, насамперед, родинного відпочинку, а також територія, де можна скуштувати страви галицької кухні та взяти участь у майстер-класах з народних ремесел.

Чому це цікаво?

Якісний та прямий контакт з цільовою аудиторією
Розвинені канали просування як онлайн, так і офлайн
Широка географія охоплення міст на західній Україні
PR-згадування у пресі: місцеві, регіональні та національні ЗМІ

Кому це цікаво

Національним та міжнародним брендам
Щоб набути ще більшої популярності і прихильництва аудиторії та підвищити впізнаваність бренду
Регіональним брендам
Щоб познайомити цільову аудиторію зі своїми продуктами чи послугами та розширити коло споживачів
Місцевим брендам
Щоб вийти на новий рівень розвитку і привернути увагу цільової аудиторії
Середньому бізнесу
Для його просування і підвищення прибутків

План
відвідуваності заходів

В залежності від міста та формат фестивалю відрізняється очікувана аудиторія. Так, 3-денний фестиваль можуть відвідати від 10 до 20 тисяч чоловік в залежності від міста, а Різдвяний чи Великодній ярмарки, які тривають протягом місяця — майже всі мешканці міста та туристи.
3-денний фестиваль
У м. Львові
Інше місто
Вхід на фестиваль Платний
Вхід на фестиваль Бесплатний
Прогнозована кількість гостей близько 10 000
Прогнозована кількість гостей 20 000
Кількість учасників (підприємців) на фестивалі 70
Кількість учасників (підприємців) на фестивалі 50
Планова кількість спонсорів 7
Планова кількість спонсорів 7

Умови та вартість партнерства на одному фестивалі

Співпраця з нами можлива у якості генерального, ексклюзивного або офіційного партнеру. В залежності від статусу відрізняється вартість партнерства, активності та просування. Також вартість партнерства залежить від того, у якому місті буде проходити фестиваль.
Введіть ім'я
Невірний формат

Пакетна пропозиція для партнерів

За умови партнерства більше ніж в одному заході протягом календарного року партнеру надається знижка на кожен наступний фестиваль
Фестиваль
Відсоток знижки
2
10%
3
15%
4
20%
Знижка надається на вартість партнерства у кожному наступному фестивалі,
а не на всю суму партнерської допомоги.
При розрахунку вартості партнерської допомоги, базові ціни партнерських
пакетів будуть ранжуватися за ціною від вищої до нижчої.
За умови спонсорства 5-ти та більше фестивалів для партнера будуть додаткові бонуси:
більша площа зони партнера на майданчику, фестивальне відео про партнера наприкінці
фестивального року, інші варіанти, які обговорюються окремо.

почати співпрацю

Наберіть нашого менеджера 096 130 19 53, щоб обговорити умови участі на фестивалі, або залиште номер і ми обов'язково зв'яжемося з вами
Введіть ім'я
Неправильный формат